Hemma, sjuk, orkeslös....

Nu är jag sjuk... på riktigt.
Hade så ont i halsen att jag inte kunde gå till jobbet imorse (jag som ALLTID tar mig dit och går hellre hem om jag inte känner mig bra) och nu har jag legat och sovit nästan hela dagen. Spanskakursen som jag har ikväll fick jag oxå ställa in, mycket tråkigt men what to do?
Det är ändå rätt skönt att vara så pass sjuk att man inte orkar någonting....

Men jag måste bli frisk nu! Har ju massa planer i helgen!
På Fredag ska jag och mina bästa vänner på teater i Uppsala och efter det tänkte vi ta en middag och lite barhäng...
På Lördag ska jag jobba i baren på en "cowboyfest" utanför Uppsala som min bror är med och annordnar, jag MÅSTE helt enkelt bli bra!
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback