Hipp-Hipp-Hurra-Hurra-Hurraaaaaaa!!!



"Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Sofies födelsedag hurra hurra hurra!!!"


Imorse ringde min väckarklocka UTAN att någon (min MAN, typ...) hade sjungit för mig. Tänkte att han kanske hade ställt sin klocka fel och att den snart skulle börja plinga... ja, så jag låg kvar, väntade o väntade... 
Men när det hade gått 15 minuter insåg jag att det inte var någon som tänkte väcka mig med blommor och tända ljus, inget "ja må hon leva", inget tisslande i köket och inga presenter.
Så ja, tillslut insåg jag att det inte var annat att göra än att kliva upp som vilken trött måndagsmorgon som helst.

Efter några minuter i badrummet knackar det på min dörr... "FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT älskling, jag försov mig..........."
Hahaha, så sött och okej, han var förlåten!

Ikväll blir det middag hemma med lite vänner, blir inte så mycket galnare än så en 27-års måndag....


Kommentarer
Postat av: mamman

Grattis lilla gumman....ja förr fick du ju höra min ljuvliga stämma... jag besparar dig det nu för tiden.. Vet att du har en bra kväll KRAM

2008-11-17 @ 22:49:37
Postat av: Sofie

Tack så mycket!!! :)

2008-11-18 @ 21:58:46
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis i efterskott!!!

2008-11-19 @ 09:22:12
URL: http://majalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback