Partykväll med kollegorna!

Igår fick jag en liten sen "möhippa" av mina kära arbetskamrater :)

Så gulliga! Det var Jag, Anna-Lena, Eva, Annika, Yvonne och Ann-Sofie som träffades.
Först började vi med lite bubbel på jobbet för att sen ta oss över till Kniiiiiivsöööööder (uhhhhua)...... Middag och Boule var inplanerat på ett... ja Boulehak

Så himla trevligt! O roligt, haha... För det var verkligen ett hak, vi klev in genom en "bakdörr", genom en trång passage och ner i en källare, maten serverades utan ett enda leende från servitörerna och när vi bad om vatten till maten kom han fram och ställde ner en kaffekanna med vatten (haha, ja en sån man BRYGGER kaffet i, se bild nedan), ja på den nivån var det, haha!
Men så kul, det är ju så det ska vara och sånna gånger man minns och skrattar åt! Det blir liksom inte en kväll i mängden.

Ja så spelade vi Boule, vårt lag vann trots att jag var kass... Kan det vara för att vi hade en nykter person i vårt lag, haha.
Sen blev det nån bar (oxå den på söööööder) innan vi begav oss tillbaka till civilisationen igen och hängde på Storstad och Olssons video. I säng vid 02.30...

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback