MALAYSIA, HERE WE COME!!!

Nu åker vi snart ut till Arlanda för BRÖLLOPSRESA!!!!!!!!!

Det blev en spontan utgång igår så man är lite sliten just nu... Men det är bra, då sover man gott på planet (vilket jag iofs gör oavsett tillstånd jag är i, haha)

Det var så roligt när Vendela ringde igår på eftermiddagen och sa på skämt: "Jaha, är det dags att gå ut och festa snart så ni är riktig trötta imorgon när ni ska åka?"
Jag: "Ehhh, ja, jag står o lockar håret..."
Vendela: "Du skämtar..??"
Jag: Ehhh, nopp..."
Ja, men såklart var inte hon sen att haka på!

Blev först middag på Beirut Café, sen Sturecompagniet med avslut på Hell´s Kitchen. Var ett kul gäng som var ut! Jag hade iaf riktigt roligt :)
Synd bara att det var löningshelg... Jag h**ar lönehelg! Förlåt, men det kändes som varenda människa trotsade finanskriser, börsras och annat för en natt på stan...

Men nu bär det av till MALAYSIA! ¡Hasta la vista Baby!

http://www.stureplan.se/articles/8475/



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback