This Wednesday... booooriiiing.....

Fick bara känsla att jag måste skriva ett inlägg... Har egentligen inget kul att förtälja men what the fuck, hur ofta är det egentligen intressant det jag gör...

En helt vanlig onsdag (suck):
Jobb 8-17 - hem och lämna Paris - iväg på spanska kurs - middag vid 21 (inte bra jag vet!) - sängen (det bästa på hela dan!)
Fast egentligen är det inte en helt vanlig onsdag eftersom jag BRUKAR gå och träna innan spanskan. Nu är jag fortfarande hostig så jag får skippa det...
Booooriiiing.....
Funderade på att bjuda på en jobbild, sen en partybild...
Hittade sen en FALLSKÄRMSBILD!


Kommentarer
Postat av: M

Vad jobbar du med? Tack för en bra blogg!

2008-11-12 @ 17:13:41
Postat av: Sofie

Tack! Jag jobbar som receptionist inom kontorsbranschen :)

2008-11-13 @ 09:51:37
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback