Sofies Födelsedagskalas!

Efter att inte ha tänkt ha något firande alls (27 år en måndag...), förutom förstås uppvaktning av Darling, så ändrade jag mig och vi bjöd in till en spontan liten fest. Hallå, vill folk komma och jag får duka upp en smarrig buffé hemma så varför inte?!

Linus hade hållit på hela eftermiddagen (nåja) och lagat köttfärssås, köpt tårta, spagetti, sallad, vin och baguetter så det var bara för mig att duka upp allt, ja jag gillar att göra fint :)

Klockan 19 kom gästerna, nästan alla på minuten exakt i tid, haha. Vi åt middag och spelade Buzz och hade det riktigt trevligt :)

Vad jag fick i present? En underbar Karen Millen kappa, ett spanskt lexikon, skinnhandskar, en härligt doftande handlotion, ett snyggt fat med ljus och så blommor....


Kommentarer
Postat av: jo

Ja, tack för igår..Det var riktigt trevligt och mycket god mat=) Kram

2008-11-18 @ 21:21:18
Postat av: Sofie

Tack själv!

2008-11-18 @ 21:58:15
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback