"Alla vill ha denna jacka!"

-Men jag är ingen vintermänniska...

Det kom kanske inte som någon överraskning men det är verkligen så!!!
Att det slog mig idag beror inte på att det är så fruktansvärt kallt just nu eller att det är så mörkt hela dagarna. Nä, jag kom på att jag faktiskt inte kan komma på några vinterkläder som jag tycker är fina!

Jag behöver tex. köpa ny vinterjacka men jag har inte sett någon modell jag gillar... Samma är det med vinterskor, det skulle jag verkligen behöva men inte heller där hittar jag några som är varma OCH snygga...

Sen är det oxå så att ALLA har ju likadana jackor! Jag var in på NK igår och provade Boomerangs vinterjacka och expediten stod och malde på om hur "otroligt populär och efterfrågad den är, att alla vill ha den..." HALLÅ! Det är inte så att jag blir lockad att köpa den då....

Och även om man skulle ta och köpa ett märke som inte är lika populärt så ser ju ändå kläderna likadana ut, vinterjacka som vinterjacka liksom.... Och skorna är lika kalla...

Nä, tacka vet jag sommaren när man nästan inte behöver ha några kläder alls! Hehe...

Kommentarer
Postat av: Nadika

Tacka vet jag sommaren :)

2008-11-21 @ 15:08:17
Postat av: Sanna Ridderwall

Nä, vinterjacka måste vara det tråkigaste att köpa! Jag har haft min i tre år just därför!

2008-11-23 @ 00:27:59
URL: http://sannaridderwall.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch ja... O nu kom snön pxå... Typiskt....

2008-11-23 @ 12:39:02
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback