Cykel stulen igen!!! Jag orkar inte!!!!!!!!!

Fan jävla skit!!!! VARFÖR kan vissa människor inte låta andra människor ha sina saker ifred???!!!!!

Nu har min cykel blivit stulen, igen!!! Fast, denna gång var det inte ens min cykel, utan det är Linus cykel som jag lyckats "ge bort" till någon idiot!!!
Kom imorse och skulle hämta den och jag ser på långt håll att den inte syns bland alla andra cyklar, kommer fram och det ända som är kvar är ett avklippt lås... Blev så arg och ledsen att jag började storgråta!

Fast varför blev jag ledsen och chokad egentligen?
Den har ju faktiskt stått på en cykelparkering på Nybrogatan mitt inne i city hela helgen så det får man ju räkna med då eller????
Det ska ju för fan inte spela någon roll! Lämnade den där i fredags och hade inte en tanke på att hämta den under helgen för att den kunde bli stulen! Nä, jag tänkte att jag tar den på måndag när jag går till jobbet...

Men ärligt talat!
Vad har dessa idioter fått för uppfostran egentligen???
Är deras föräldrar stolat över sina "barn" som stjäl andras saker???
Är föräldrarna stolta över sig själva som INTE lyckats lära dom att skilja på ditt o mitt???
Känner idioterna sig stolta när dom går och lägger sig på kvällen ju fler saker dom stjäl???

Eller är det som i böckerna jag nu läser, "Snabba Cash" och "Aldrig fucka upp", att folk ligger så jävla illa till pga av skulder för droger och annat skit att det är sätten att överleva på??? Att man bara måste ha pengar för att inte bli rejäl misshandlad av andra idioter...?
Skaffa er ett hederligt jävla jobb era jävla Trasdockor!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars dig! Min fd cykel blev ju också stulen, bara efter 2 veckor=( En liten tröst kanske kan vara att det finns ( läste i dagens metro) en kille som bloggar om stulna cyklar. Bloggens adress stulencykel.blogspot.com.

Hoppas din dag blir bättre=)Kram



2008-10-06 @ 13:23:24
Postat av: Sofie

Ja, jag hörde om den sidan förra veckan! Bra initiativ och hoppas att alla läser den bloggen!

Ska hem o se om jag har något foto på cykeln bara.....



Jag har blivit av med 2 cyklar nu! Måste ju vara mer standard än undantag eller??

2008-10-06 @ 16:01:37
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback