Perry Plutt till veterinären ikväll......

Ojoj, nu har jag varit dålig på att uppdatera igen.... Men dagarna har liksom bara rullat förbi.
Har tränat både Gympa och Core, varit på min spanskakurs... ja, det var väl allt men ändå, tiden går....

Ikväll ska jag med min älskade Perry Plutt till veterinären.
Hon mår inte alls bra och verkar ha ont i magen :-(
Vill inte äta (knuffade till och med unnan fatet med skinka som jag försökte locka med imorse!), kan inte bajsa och är ganska så orolig. Lillskruttan! Till på köpet såg jag nyss att hon legat eller rullat sig i TUGGUMMI(!) som kletat in sig både i pälsen och huden så det är en rätt så risig hund som ska träffa Veterinären ikväll.

Bjuder på en partybild från i helgen när Johanna var och hälsade på. Hade först middag och fest hemma och se blev det en vända på nyöppnade Collage (mitt emot Teatergrillen) och Café Opera.
http://www.finest.se/imageGallery/?igid=4119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback