Collage, Sturehof, Hötorgshallen, Lemonbar, Sakura........

(Detta inlägg skulle ut igår men nåt knas men nu ligger det ute iaf...)

Jag vet att jag hade planerat att ta det lugnt i helgen. Jag hade verkligen det! Men...
... så blev det inte.


Okej, inget stussande på nattklubb men ändå.
I fredags var jag på Afterwork med Sofia och Annelie, en gamla klasskompis som jag inte träffat på många år! Vi möttes upp på Collage och pratade gamla minnen, så mysigt, hihi.
Ja, sen blev man ju hungrig så jag gick över till Sturehof och mötte upp Linus för att frossa i skaldjur, hehe. Mitt i allt så kommer en kille som Linus känner genom jobbet med sin fru och slår sig ner så min tidiga kväll blev ingen tidig kväll utan slutade med Champagne och polispådrag vid Stureplan....

Lördagen softade vi på dan med pizza och slappande i sängen.
Kvällen började med middag i Hötorgshallen av alla ställen, haha! Men jag åt en supergod skaldjursgryta så inget fel med det, vi drack lite vin och nån drink och sen så hoppade vi in i en taxi och begav oss ut till Aspudden, där Vendela bjudit in till Oktoberfest!!!
Jag hade ju ändå planer på att ta det lugnt så efter lite mingel och en snabb vända in på Lemonbar på Kungsholmen (av alla ställen!!) valde jag att åka hem. Var inte på partyhumör helt enkelt. Efter mycket om och men lyckades jag få med mig partykungen hem oxå.... :-)

Söndag fick vi finfrämmande från Skyttorp, Mamma & Hasse kom på besök och vi kikade igenom massa bröllopsbilder och sen middag på Sakura på Luntmakargatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback