Jag hade nästan slutat drömma men så plötsligt så var det dags!

Som jag har längtat o längtat och nu har det hänt!!! Äntligen!!!!

Det var en kväll förra veckan som jag kom gåendes längst Odengatan och plötsligt, så ser jag hur den står där och lyser! Den tornar upp sig likt ett sagoslott i en Disneyfilm... Likt ett vattenhål i Kalahariöknen...
I flera år har jag hoppats och i flera månader har jag väntat, det har liksom fattats något i min närhet....
Men nu känner jag att cirkeln är sluten i vårt kvarter, att en bortglömd pusselbit äntligen har kommit på plats... Att jag aldrig mer behöver äta en hamburgare mot min vilja...

Vad jag pratar om?? Vår nyöppnade Thai Take-away kiosk såklart!!!


Kommentarer
Postat av: Nadika

Vad gott, och vilket bra alternativ. Hamburgare och annat kan ju bli tröttsamt i längden.



Kram

2008-10-15 @ 13:53:31
Postat av: Sofie

Ja det är underbart!!! :-)

Nu har jag ju inte tryckt i mig allt för många hamburgare men det har liksom varit det enda alternativet till snabbmat...

2008-10-15 @ 16:35:19
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Mamman

Håller med om att Thaimaten är bättre än hamburgare...du red tydligen jämt när jag lagade mat eftersom du inte vet hur man sätter på spisen hemma....brist i min uppfostran??? otroooooligt nyttig mat kan man göra själv!!!!! Kram

2008-10-15 @ 17:21:23
Postat av: Sofie

Måste bara få tillägga.... Nu är det ju inte så att jag BRUKAR trycka i mig just hamburgare...

2008-10-16 @ 08:36:03
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Nadika

Haha, jag tror dig. ;) Hoppas att du får testa thai-kiosken snart då.



2008-10-16 @ 14:05:28
Postat av: Sofie

Haha, det har jag redan gjort... 2 gånger! Sååå gott!

2008-10-16 @ 14:43:48
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback