Bröllopsbilderna är klara!

Åhhh! Nu är äntligen våra bröllopsfoton klara!!!

Fotografen ringde idag och sa att han är klar med redigeringen, så spännande!!!
Skulle vilja åka dit på en gång och hämta dem men Darling är på mässa någonstans i Europa så jag tänker faktiskt hålla mig... Ska ju kika på dem tillsammans...
Åhh, har faktiskt jättehöga förväntningar, haha. Kanske man inte borde ha men jag tycker nog att han borde att fått ihop ett gäng bra bilder... OM han har det så kommer jag tipsa honom för ALLA jag känner! Men vill inte göra det förens jag vet hur det blev i slutändan. :-)

Nä, nu ska jag bara ha myskväll med Paris. Krypa upp i soffan med något gott att tugga på...
Föresten! Var och gjorde nytt pass idag! Måste tydligen ha ett med rätt efternamn i för att få resa... Blev lite ställd när hon bad mig skriva min namnteckning, herregud, har ju knappt tränat så det ser nog för jävligt ut, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback