?Habla Espanol?

Jag är ledsen... för att bloggen återigen ser ut så här, som den faktiskt gjorde från första början... Men men , jag tror (eller vet) att den snart kommer få ett mycket finare utseende.

Ikväll ska jag börja på en kurs! Ska börja läsa spanska, har ju faktiskt gjort det en gång tidigare i mitt liv med det rann ju ut lite i sanden eftersom jag i samma veva började plugga körkortsteori.
Men nu är det dags! Jag och Sofia ska gå varje onsdag här under hösten/vintern, hoppas jag lär mig nåt....

Ska oxå hinna med ett Core-pass innan. Har blivit medlem på en sida där man skriver in all sin träning och kan jämföra med sina vänner :-) Så nu jävlar, haha!
www.funbeat.se 
 Hihi, en bild på mig och Darling från spanien 2005 :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej!

Åh, ja visst är vi.. Vi bara myser och myser.

Hoppas allt är bra med er med. Blir lite avis på att du ska läsa spanska, mitt favoritspråk, om man nu kan ha ett. Hade funderingar på att läsa lite jag med men det blir teckenspråk med jobbet istället, räcker med att lära sig ett språk.

Ha det så bra!

Kram

2008-09-25 @ 13:14:10
URL: http://majalotta.blogg.se/
Postat av: sara

ha ha ha spanska nu igen? har du glömt allt som vi (borde ha) lärde oss för X antal år sedan?

ha ha ha!



allt bra annrs? känns det lite tomt att inte ha ett bröllop att planera?

puss och kram sara

2008-10-06 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback