EN afterwork blev en lång partyhelg....

Innan jag fortsätter med bröllopsbesrättelse (väntar ju på alla bilder...) så blir det lite helg snack :-)
Har mest varit en helg i festens tecken... Började ju redan på torsdagen med middag på Storstad och lite vin med Jocke och Helen, "parmiddag" hörde jag en Greenpeacare kalla det men tycker att det ordet låter så...tråkigt... Skulle snarare kalla det "en spontan middag i goda vänners lag" Haha!

Fredagen bestämde jag och ovand nämnda Greenpeacare oss för att ta en Afterwork. 1-2 glas vin sen hemgång hade vi bestämt men som vanligt så är det ju svårt att sluta när det är så trevligt... :-D
Så det blev även en middag på Riche... därefter hem till oss och några drinkar med P. Jocke och Linus... Sen kom Helen, Jennifer och Johanna förbi på en drink... hakade på dom ner till Anglais där det blev några glas champagne...
Ja och det var slutet på kvällen för alla... utom mig och Darling, haha! Vi gick in på V på Sturecompagniet och festade en timme till, SEN gick vi hem :-)

Lördagen hade vi sen tidigare bokat bord på Sturehof, och som alltid Bord nr 100... Jag, Darling, Uffe och P.Jocke, sen kom även Celle förbi, jag och Grabbarna liksom, haha! Men vi hade riktigt trevligt och jag är rätt van vid att vara ensam tjej... :-)
Guud vad jag längtat efter Skaldjur och Guud va jag tycker att det är gott! Avslutade kvällen på Utecompagniet.

FREDAG

LÖRDAG-Sista bilden, flirtade med vår korvgubbe så vi fick handla "bakvägen" haha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Låter som en härlig helg!

Har du några bra tips till en som inte besöker Stockholm så ofta.. Ska dit på torsdag med en kompis och lite skoj ska vi hitta på tänkte vi...

har du någon bra idé på vad vi kan hitta på?

2008-09-09 @ 15:54:43
URL: http://majalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback