Helgen i ord... och bilder....

Har haft en riktigt intensiv helg, men kul!

Fredagen var vi ett gäng som åt middag på Fondueboden vid Vanadisplan, kan börja med att säga att det är absolut en av Stockholms bästa restauranger! Supergod mat och trevlig personal! Nu kanske det är lätt för mig att säga eftersom jag i hela mitt liv älskat Fondue men alla jag har pratat med som varit där säger samma sak :-)
Well... vi hade lite att fira så det blev en del Champagne ihop med maten. En del lyckades oxå få i sig X-antal "järn" så när vi skulle vidare ner till Sturecompagniet tog det rätt snabbt stop, ehhh....
Även på Hell´s Kitchen hade dom tydligen lite åsikter om mängden alkohol man klarar av innan det är dags att gå hem... Haha!

Lördagen vaknade jag otroligt nog rätt utvilad (herregud, var ju hemma före halv 3 så det var ju kanske inte så konstigt!), och började därför dagen med att ta en långpromenad med Paris och Elisabeth.
Sen visade det sig att Darling hade en VIP-biljett över till AIK-Göteborg matchen så jag tänkte att varför inte... Lite god mat och gratis dricka är väl synd att tacka nej till :-)
Matchen i sig var ju rätt trisst utan mål men det var trevligt ändå, satt kvar på Råsunda efteråt och umgicks lite...
Sen var det bara att skynda sig hem för helt plötsligt fick vi för oss att ha spontanfest hos oss, egentligen skulle vi spela Mytomanen hemma hos Jocke & Helen men det ryckte lite i partytarmen på alla så det blev fest istället.
Jag, Darling, P. Jocke, Elisabeth, Helen, Jennifer, Celle, Staffan, Elin och Henkan "körde på" lite hemma hos oss innan det var dags att bege sig ner till Sturecompagniet där ännu en partynatt väntade :-)


http://www.stureplan.se/frame.php?main=/&session=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback