Har tråkigt så det får bli lite tidsfördriv...


1.Tre namn jag lyssnar till:
Sofie, Hoffa, Darlingo
2. Någonting jag tycker om med mig själv: svårt att välja...haha...
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Blir ju kanske lite irriterad om jag inte får som jag vill...
4. Detta är jag rädd för: Att bli allvarligt sjuk, eller att någon anhörig ska bli det...
5. Tre saker jag vill varje dag: Kramas, äta, sova...
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: köra bil onykter, fastna i en hiss, misshandla djur
7. Jag tycker om att: göra saker som är kul!
8. Detta vill jag göra just nu: Äta en god middag med min Darling som inte är hemma
9. Bästa känslan: Lycka!
10. Värsta känslan: Olust (när man känner att något är fel men inte vet vad...)
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Omtänksam, gullig, generös, snygg, snäll, artig, rolig, påhittig, social... Japp, det är sån han är!
12. Är du kär just nu: OM jag är!!!
13. Jag vill gifta mig:  Redan avklarat! Fick min drömkille och mitt drömbröllop :D
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bada med delfiner, se en haj i det fria (dock inte samtidigt) och fylla 80
15. Min käraste ägodel: Linus, mohahahaha....
16. Något jag vill ha i present: Louis Vuitton "Alma" Bag
17. Detta har jag på mig just nu: rosa mysdress
18. Favoritkläder: vad som än passar till högklackat...
19. Favoritdjur: Paaaaariiiis, vår chihuahua...
20. En bok jag gillar: Snabba Cash
21. En film jag gillar: Haha, Sällskapsresan funkar alltid!
22. Favoritdoft: Sköljmedel, älskar doften av rena kläder!
23. Detta äter jag gärna: Skaldjur eller Fondue
24. Dricker helst:  Vatten
25. Favoritgodis: Chips & Popcorn
26. Hit vill jag gärna åka på semester: Oj, överallt! Men nu lockar västindien
27. Jag tror på: att ärlighet varar längst
28. Person jag beundrar: Beundrar alla i min närhet för att de alla går sin egen väg!
29. Så här bor jag: Stockholms innerstad
30. Antal döda krukväxter i hemmet: Två krukväxter finns, alla lever!
31. Senast köpta sak(förutom mat): Lancomes Hypnos Mascara
32. Favoritfärg: Rooooosa!
33. Favoritcitat: Haha, det bästa! "Så länge min chef låtsas som att jag har bra lön så ska jag låtsas som att jag har mycket att göra"
34. En hemlighet jag vet: Den behåller jag för mig själv...
35. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: helheten ;)
36. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: skulle behöva lite tjockare hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback