Jag gjorde så gott jag kunde.....

Glöm allt som står nedan ang nytt Bloggutseende... Det... "strulade till sig lite"... Så för tillfället får det se ut så här, lite tråkigt men men...

Helgen har varit lugn! För en gångs skull så blev det verkligen så lugnt som vi planerat :-)

Överaskningen för min Darling i fredags bestod av en liten kräftskiva för bara han och jag, hihi...
Jag hade köpt Kräftor, Räkor, ost &kex, Aioli, Skagenröra, bake off bröd, lagt Champagnen på kylning... hade till och med bakat en Toscakaka!! Det ni!
Sen att kakan var gjord på en färdig mix (jo, det finns sånt!) och att jag glömde den i ugnen så den blev... vad ska man säga.... ganska torr( = oätbar) är ju en annan sak. Det var en fin tanke och jag gjorde så gott jag kunde. Kan annars rekomendera sån där mix, bara att blanda med vatten och lite smör sen in i ugnen. Så enkelt! Supergod smet blir det iaf och knappt någon disk :-)

Lördag och Söndag var vi ute på shoppingrunda, blev nya täcken och kuddar + nytt set Hästens sängkläder. Nu är sängen så full så vi knappt hittar varandra!

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-22 @ 10:56:32
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback