NYTT BLOGGUTSEENDE!

Vad tycks om min nya blogg?? Fin eller..??!!
Har en arbetskollega som snyftade "men... men... det var ju så fint med rosa... " 
Hihi, jag tycker det blev fint, det har jag lyckats med alldeles själv!

Känner mig på så bra humör idag, kan det vara för att solen för en gångs skull skiner!!
Kan oxå vara för att min MAN (haha sjukt att säga men dags att vänja sig, hihi) kommer hem från sin lilla resa idag och jag har gjort en överaskning hemma...!

I helgen blir det inget festande... INGET!

Kommentarer
Postat av: Nadika

Ok, lovar du det - inget festande ;)

Hoppas att L blir glad för din överraskning.

Det hade jag blivit.



Bloggen är för övrigt fin, gillade det andra utseendet också.



Kramar

2008-09-19 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback