Frossa, en föreställning om överkonsumtion och miljömedvetande

FREDAG
Teater var det ja.... Och om man trodde att jag överdrev i inlägget nedan om att jag skulle bli renad så trodde ni fel! Det var PRECIS det som var meningen!!!
Haha, typiskt Sofia!!!

Jag som TYCKER att det jag gör för miljön  är helt okej. Ja, jag erkänner att jag kanske inte är den hängivnaste miljövännen men jag är faktiskt inte oduglig...
Men efter den här teatern... myyyy god!
Tydligen väger mina pantade burkar inte upp att åka runt i Stadsjeep... och vegetarian borde jag blivit samma dag som jag föddes...

Men visst var det en bra och rolig föreställning, men jag säger det igen: Haha, typiskt dig Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback