Jävla skithuvud!!!

Ja vad ska man uppdatera med? Mitt liv är just nu lika tråkigt som typ... Nalle Puhs kompis... vad heter han? Ior?

Huvudvärken ger inte med sig, så jag har legat som ett kolli hela dagen. Eller legat, snarar suttit, för lägger jag mig ner så känns det som att huvudet ska sprängas i småbitar.
Detta resulterade ju i att jag fick ha sängen uppfälld hela natten och på nåt sätt försökt få mig lite sittandes sömn.

Stackars Darling som trots allt oxå låg/satt kvar i sängen med mig hela natten!

Kommentarer
Postat av: Nadika

Oj oj, det låter verkligen som en rejäl influensa. Hoppas att det går över snart så att du får vara pigg under påsken. Misstänker att det blir svårt att ses imorgon, men jag förstår det helt klart ;)



Massor av kramar

2009-04-08 @ 18:54:25
Postat av: Sofie

Ja, fast jag hoppas fortfarande på att vi kan göra det!

Oavsett så lovade jag tidigare i veckan att jag ska jobba imorgon... :(

Vem vet, kanske gör att man känner sig piggare.... Så vi kan väl vänta med att avboka? Vill så gärna ses!

2009-04-08 @ 18:57:35
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Nadika

Ja,vi kan ju höras imorgon på dagen? Krya på dig. Kram

2009-04-08 @ 20:27:06
Postat av: Vilja

Svar: Naaw så söt! :) En sån vill jag med ha!

2009-04-09 @ 11:50:18
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback