Lördagen bestod av dessto mer festligheter!

Eftersom jag råkar veta att jag älskar att stå framför spegeln och göra mig iordning så hoppade jag ner i badet redan klockan 14.00 på lördagseftermiddagen. Trots det så var jag inte klar när Johanna kom klockan 18.00, hur fan lyckas jag????

Jaja, vi var iaf ett gäng på 8 pers som startade kvällen på Thaibåten. Sofia hade en "god vän" från canada på besök så min darling fick hålla hov på engelska men det gick ju galant, haha!

Ett tag kändes det som att kvällen skulle vara slut efter middagen, vi var PÅ men det lät rätt så avslaget i alla andras telefoner. Men vi gick hem till Sofia, fick oss en drink, klockan blev 00 och helt plötsligt så var "alla" på väg ut! (Why am I suprised???)

Så första anhallt på kvällen blev Rose, som jag tycker är riktigt bra av någon anledning... Mycket folk och roliga människor på plats!

Vidare till Café Opera som kvällen till ära hade öppet till kl 05. Tydligen var det "Danmarks partyelit" som var influgna men så mycket till elit kan jag inte påstå att jag såg...........
(Ikväll bjuder vi in till ett av årets största festtillfällen när ett fullastat plan med Köpenhamns jetsetare och societet för en kväll flyger in till Stockholm och Café Opera.)
Försökte föra en konversation med några av tjejerna men det var omöjligt eftersom vi tydligen inte förstod varandra. I övrigt såg dom rätt lugna ut.

Avslutet på kvällen blev såklart Village, hehe, vad annars?
Men det var kul. jag hade en riktigt kul kväll! Vet inte om det beror på Johanna som kommit på besök från Uppsala kvällen till ära eller vad det var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback