Min rosa lilla bubbla har spruckit...

....just nu lever jag i en värld av svarta moln och hårda blixtrar!Bild på Blixt

Började i torsdags med halsont som tillslut strålade så kraftigt upp i öronen så att jag satt och grät här hemma...
Helgen kändes dock lite bättre, värkande hals men inget annat....
Men igår, måndag, var det värre! Absolut ingen röst + en förkylning som kom smygandes...
Idag, tisdag, mitt på dan trodde jag åter att det var på väg åt rätt håll. Rösten på väg tillbaka och lite piggare....
Men nu! På kvällen! Jag skulle nästan tro att jag är döende... att nån pulsåder spruckit i huvudet... det blixtrar och knastrar och smäller och jag tror att jag håller på att bli tokig!

Trots att den lilla Iprenmannen varit här och sjungit för mig om och om igen så känns det inte ett dugg bättre!

Eller har jag blivit Tokig??? Tokig!!! Tokig??? Tokig!!!! Var ska detta sluta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback