Påskplaner

Jo jag mår lite bättre nu, tackar som frågar :)
Huvudvärken har inte gått över men just nu känns det som rena barnleken jämfört med hur det har varit.

Ikväll har jag middagsdejt med Nadika och hennes man. Just nu lutar det åt att vi går till Helenes Krog på St. Eriksgatan, sen får man se vad som händer :) Jag vet att jag borde ta det lugnt eftersom jag ännu inte är helt frisk men som sagt... vi får se vad som händer....

Imorgon nalkas det påskmiddag hos mamma och resten av helgen är ganska så öppen. Skönt att inte ha fullt med planer.

påskpåskpåskpåskpåsk

påskpåskpåskpåskpåskpåsk


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja ni är så välkomna så!!! Lagar mat för fullt idag..

Kram

2009-04-09 @ 15:57:25
Postat av: Sofie

Gärna ostron,sniglar,hummer,kraba & Skumpa kram mamma

2009-04-09 @ 16:06:08
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hmmm... vem kan ha skrivit inlägget ovan...?

Kanske börjar på L och slutar på inus

2009-04-09 @ 16:57:04
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Mamman

Nä du L.......inus den menyn har vi inte, men inlagd sill!! Kram

2009-04-09 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback