Precis vad jag behöver!

Åhhh, måste berätta!
En jättesöt liten kvinna kom fram till mig idag. Hon hade sett mig på gymmet förut sa hon och frågade om jag inte varit där på länge (ehhhum...).
Iallafall så frågade hon om jag brukar sola och  jag sa att jag provat det någon gång. Då räckte hon fram sitt solkort ( a´10 ggr) till mig och sa att hon skulle ändå inte utnyttja det, så om jag ville så kunde jag få det.

Men va go! Till mig??? Man blir ja alldeles rörd av vilka underbara människor det finns :)
Sånt här är precis vad jag behöver när jag är sjuk och det är synd om mig...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så himla snygg blogg! Verkligen en blogg i min smak!



Kram

2009-04-11 @ 12:39:28
URL: http://sundayfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback