Ikväll ska jag gå och bli renad!

Hihi, jag har en jättekul sak på gång....... Eller kul och kul.... spännande, och lite kul :) men endast för min egen del.
Men det är ett tag kvar så det får vara min lilla hemlis ett tag till.
Well, mer om det senare.

Ikväll ska jag på teater. Det är Sofia som bjudit med mig och det är någon klimatsmart-ekologisk-vegetarisk-naturlig histora. Se här.
Hmmmm, undra om hon har några baktankar med detta. Jag tror det. Jag tror att tanken är att hjärntvätta mig. Jag vet att hon inte är riktigt nöjd med hur jag prioriterar mina handlingar.......

"Med insikten om att vi alla har makten att förändra, vaknar även lusten att göra så."  
Hallelulja! Haha!

Foto: José Figueroa


Men var inte oroliga! Imorgon är jag förhoppningsvis tillbaka i mitt gamla jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback