Skärtorsdag = fira att det är långhelg?

Ojoj, old news men jag har inte orkat blogga under påsken så vi tar och drömmer oss tillbaka till Skärtorsdagen...........zzzzzzzzzzz...............

Jag och Darling hade bokat in en middag med Nadika & Anders på Helénes Krog.
Vi hade väl egentligen inte planerat så mycket mer men inte trodde jag att det skulle sluta med att vi stod och stussade på Village fram till klockan 05......... Men det var bra drag på våra kära "västkust" vänner!

Några drinkar på Helénes, sen vidare till Hotellet där vi mötte upp den gamla vanliga grabbligan. Där skulle man ju kunna tycka att det var läge att gå hem... men nä, Collage lockade tydligen mer än att vara pigg dagen efter... och har man väl kommit så långt, då är det ju lika bra att löpa linan ut.
Så efter några glas Champagne (eller var det flaskor?) så drog vi vidare till Village där festen fortsatte in på småtimmarna.

Jaaag veeet!!! Jag är likblek... men tänk på att jag legat hemma som ett kolli och varit sjuk i nästan en vecka!
Saken är nu åtgärdad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback