Fotbollsfest! Ehhh, nääää...

Ja det där var ju kul.... NOT! Japp, det är fotbollsmatchen jag pratar om. Förlorade med 3 mål, det var inte direkt vad jag hade planerat...

Men jag tycker å andra sidan att det är rätt så trevligt att äta och dricka gott så jag är ändå glad att jag följde med.
Men ännu gladare blev jag för "mitt" entrékort till loungen! Haha, ROSA!!! Dom ska självklart inte vara rosa (det är ju fotboll vi pratar om) men eftersom jag har en man med totalt sjuka idéer och AIK har en rätt rolig marknadschef så hade dom ordnat det till mig, haha! I like!

Sen mötte vi upp P. Jocke och hans gäng på Reisen i Gamla Stan, några glas Champagne sen vidare till Café Opera. Där var det dock rätt dött så vi drog hem vid 01.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback