Paris är nu röntgad!

And the magic number is.....

Kommentarer
Postat av: Nadika

Spännande, får man kanske kolla på dom när de har kommit? Vad ska ni göra med dom, starta kennel eller sälja? ;) (röntgad tror jag nog hon blev;). KRAMAR

2009-08-11 @ 09:08:15
Postat av: Sofie

Nadika:

Haha, jag tyckte det såg lite konstigt ut när jag stavade det, haha!

Men nu är det ordnat, haha!



Vi kommer sälja dem. Man vill säkert spara en men nä, det räcker med en hund hemma.



Självklart ska ni komma o kika på dem!!

Tror dock att man bör vänta några veckor men jag ska kolla upp vad som gäller :)



Kanske det är dags för er att skaffa en liten chihuahua....? ;)

2009-08-11 @ 09:45:22
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Mamman

Ja så är det...Paris ska inte ha besök i början.... blir hon stressad kan hon äta upp sina bebisar... märkliga djur?? tur att vi människor inte gör likadant!

Kram

2009-08-11 @ 11:30:04
Postat av: Sofie

Nä, bebisarna ska inte in i magen igen så det är nog bäst att vänta :)

2009-08-11 @ 13:18:48
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback