Restylane Lipp fyllning

Eftersom valparna kom på fredagen så kunde jag ju åka och fixa mina läppar på lördagen :)

Tog bilen till Uppsala på fm eftersom jag ville gå till samma klinik som sist.
Och ja, det gjorde sjukt ont även denna gång!!!

Nu la jag in 0,8 ml Restylane Lipp direkt. Förra gången la jag in 0,7 ml delat på 2 gånger.

Jag tar med enbart bedövningssalva och inte tandläkarbedövning (som är vanligt att ta innan) eftersom läpparna tydligen svullnar upp rätt mycket av den bedövningen.
Och ärligt talat så känner man när hon sticker in sprutan och sen sprutar in Restylanet under läppen. USCH och Fy!
Vad kan det bli? Minst 20 stick iaf.... Tortyr när jag tänker på det så här i efterhand och nästa gång ska jag nog ta tandläkarbedövning ändå...

Det blir ju lite svullet av alla stick, och "tyvärr" vänjer man sig ju direkt vid den storleken. Så när svullnaden lägger sig så känns det som att allt försvunnit ut och man vill ha in någon ml till...

Herregud, jag ser helt miserabel ut på båda bilderna, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inget fel på hur du såg ut från början... :-)Akta dig så du inte ser ut som Linda Rosing, för det är inte kul!!

2009-08-16 @ 17:54:32
Postat av: Sofie

Tack :)

Nä, detta är mest en kul grej. Är rätt nöjd med dem som de är egentligen... men vill ha dem lite större just nu.

2009-08-16 @ 18:37:22
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, du ser otroligt vacker ut vännen! Saknar er! Kan inte fatta att vi inte fick till att ses nu i sommar... :( Kram

2009-08-16 @ 20:27:10
Postat av: Sofie

Johanna: Tack Tack vännen :) Ja, verkligen supertråkigt! Får vänta ett tag till och se när det passar...

2009-08-16 @ 21:17:08
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Kim

Det där såg alldeles lagom ut som du lagt in, även om jag tyckte att dina läppar var fina innan ;)

2009-08-20 @ 09:04:28
URL: http://kimmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback