Christos Masters går av stapeln imorgon

Egentligen förstår jag att mitt tramsprat om vad jag ska göra ikväll är heeelt ovesäntligt... ni väntar ju antagligen bara på fler bilder på bebisarna ;) Det kommer uppdateringar jag lovar!

Har precis tryckt i mig oxfilé med pommes o tryffelbearnaise (en tisdag!! Katastrof jag vet!).

Imorgon ska jag förhoppningsvis på kalas!
Darling ska spela Christos Masters, och helst av allt skulle jag ju självklart vilja följa med ut till Fågelbro Golfklubb och hänga bland massa kändisar och dricka Champagne i viptälten...
Men icke! Jag är numer en ansvarsfull hundägare till 6 chihuahuor och tänker därför stanna hemma för att ta hand om de små liven. Vad är väl en bal på slottet............?

Men som jag sa, FÖRHOPPNINGSVIS så kan jag följa med på prisutdelningen och galafesten på kvällen...... Tidigare år har priserna varit allt från Rolexklockor, Thailandsresor, en spritter ny Porsche, kameror, spa weekend m.m m.m. Så jag håller tummarna att det går riktigt bra imorgon!!!

(Mamma... Jag vet att ni kommer o hälsar på imorgon men jag hinner helt säkert med er oxå!)
blonde156


Kommentarer
Postat av: Mamman

Tack lilla gumman.....bara jag får se bebisarna o hälsa på Paris..... ja dig med en stund... ring mig i morgon när du är hemma. Kram

2009-08-18 @ 21:56:04
Postat av: Mamman

Hinn med oss den stund det tar att se på bebisarna och hälsa på Paris... Ring mig när du är på väg hem för vi är antagligen i Sthlm då. Kram

2009-08-18 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback