Viktminskning under semestern

Hmmm... vet inte om det är bra eller dåligt... eller varför jag ens skriver om det.........

Men idag var jag på första Bodypumppasset på ungefär 7 veckor, och passade samtidigt på att ställa mig på vågen....
Guess what! Jag hade gått NER 2 kg!

Visst har man hört att man minskar i vikt när man inte tränar musklerna (har ju bara löptränat samt vilat massor under semestern), men 2 kg på min kropp är rätt mycket... :S

Och jag kan garantera att det inte är för att jag varit så himla hälsosam under semestern, haha! Nänä, bearnaisesås, friterade räkor och pasta med gräddsås har varit favoriterna denna sommar!

Så nu får det bli till att återuppta gymmet igen så man blir lite krallig, haha!
blonde243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback