Jag är i behov av en partyväska...

Jag har insett att jag skulle "behöva" en en underbar liten dyrgrip till partyväska.

Allt som oftast (okej då, jämt) bär jag omkring på mina Louis Vuittons men dessa är för stora och rymmer så mycket mer än det jag behöver under en utekväll (läppglans)

Alltså skulle jag behöva en liten partyväska, men jag tycker nog inte att Louis Vuitton har någon fin...

Denna skulle jag iofs kunna tänka mig... men med en prislapp på 3090....... DOLLAR(!!) så ångrade jag mig. Sååå fin är den lilla partyväskan inte! Eller.......................?
Beforedawn... 3090 dollar


 Pochetten har jag tyvärr inte fallit för... 325 dollar



Mini Pochette Trunks and Bags är iofs fin!... 275 dollar

Pochette Milla är fin... men gillar inte Multicolor...  410 dollar

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jäklar vad SNYGG den var - den svindyra saken! Men löjligt dyyyr!!! Kram

2009-08-09 @ 10:12:31
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup
Postat av: Angelica

önskar dig en trevlig söndag :) kram

2009-08-09 @ 13:56:28
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback