Restylanepåfyllning

Snart ska jag ge mig ner på stan och höra mig för lite ang. Restylanepåfyllnad i läpparna...

Tycker att det blev jättebra sist, men att det tyvärr försvann ut lite fort... :(
Det sägs ju att det ska hålla iaf i 4 månader men jag tycker inte att det gjorde det. Men å andra sidan sägs det att det håller längre o längre för varje gång man fyller så jag testar ett tag till tänkte jag.
Jag fyllde i mitten av maj sist, och nu är det helt försvunnet...

Hade helst velat fylla på innan semestern men hann tyvärr inte med det.
Så på lördag har jag bokat in mig på en tid på samma klinik i Uppsala som sist! Ajaj, ont, ont... men vill man vara fin... :)

Nygjorda :)

Kommentarer
Postat av: Mamman

Mäh.....du kan väl inte åka ifrån Parisarn!! Hon vill ha sin matte hemma!! Kram

2009-08-13 @ 18:45:44
Postat av: Sofie

Mäh.... Jag är trött på henne! ;)



Hon hänger runt mina fötter 24/7!

Och går jag 3 meter ifrån henne så kollar hon på mig som om jag vore vääärldens taskigaste matte!



Nä, nu får hon klara sig utan mig i 3 timmar (hon har ju faktiskt en husse oxå...)

2009-08-13 @ 19:45:47
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Sofie

O nyss fick hon halva min middag eftersom inget annat duger.......... Knasan!

2009-08-13 @ 19:47:05
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Mamman

Du är ju hennes trygghet nu!! O tänk om hon vill valpa när du ska åka..... hon är en mattehund... så du får fixa o tänka på dig själv när hon är klar med sitt.... nä du har man tagit ¨fan¨i båten får man ro i land oxå

2009-08-13 @ 22:23:34
Postat av: Sofie

Jag veeet! Jag skämtade bara ju......

2009-08-14 @ 08:43:52
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback