Vad har hänt sen sist mån tro?

Nä nu får jag ta och rycka upp mig! Satan vilken torka det varit här de senaste dagarna!

Vad har jag gjort sen sist? Ingenting tänkte jag säga men då ljuger jag.

I fredags bjöd jag över Elisabeth på liten förfest innan vi mötte upp ett stort gäng grabbar som spelat golf hela dagen.

Vart vi gick tänker jag inte berätta, haha! Eller jo.... om jag får viska...... *Schhhhh*...... Blue Moon Bar......
Jiiiises, vilket ställe! Nog för att sällskapet var trevligt men där dog min partystämning!
My My! Lössläppta "förortstrash" instängda i en grotta.
Nä, tacka vet jag de (i folkmun kallade) "fashionabla" ställen jag hänger på. Där dryga, själviska och egocentriska människor cirkulerar ;)
Där folk enbart ser sig själva... där människor trampar på nyputsade gucciskor och SPRUTAR ut champagnen för att få "bästa bordet"....
Där slipper man iaf tafsande händer på rumpan och sliskiga blickar. (Hmmm, ta det ni just läste med en nypa salt så förstår ni ungefär)

Lördagen var det match på Råsunda och AIK vann. Very God!
Kvällen blev en lugn hemmakväll, tänk det ni! ;)

Söndag. 12 km löprunda runt Brunnsviken, fy vad jag har varit dålig på att träna sen semestern tog slut!
Gröna Lund på eftermiddagen.

Ja, thats about it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback