Jag längtar till fredag den 13e!

Jag längtar till på fredag! Då ska jag göra något... Men jag vet inte vad... Hoppas det är något kul :)

Ja, det är min kluriga Darling som varit i farten igen.

Jag vet bara att jag:
1. Ska gå tidigare från jobbet
2. Vara snyggt klädd (haha, vad tror han om mig???)
3. Ta med mig åksjuketablett (det avslöjar iofs ingenting eftersom jag oavsett färdmedel helst försäkrar mig med en tablett)

Han är  allt bra min kille. Och rolig... Men jag undrar vad han har hittat på för tokigheter!

Vårt bröllop


Kommentarer
Postat av: Frida

aa, synd att man inte hade lite mer pengar bara=P Å mysigt med en överaskning ju=)

2009-02-12 @ 00:55:43
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback