Onsdagsmys med Tjejerna

på Knivsöder...

Fick sms att vi skulle mötas upp på Söder... i Skatteskrapan! My God! Kändes som att botten var nådd!
Barhäng på knivsöder i en studentbyggnad, ni hör ju!
Så döm om min förvåning när vi klev in på ett riktigt tjusigt ställe, på 25 våningen med utsikt över hela stan. Hur snyggt som helst!
Men Turistfälla skulle jag kalla det, 140:- för en yttepytteliten skagentoast och 85:- för ett glas vin, inga konstigheter egentligen om det inte vore för att det var på Söder...

Fördomsfullt jag vet, men ta det med en nypa salt så blir det bra.

Var där till typ 00.30 sen skulle jag och Johanna åka hem till mig. Men vi var inte riktigt redo att gå och lägga oss kände vi, så det blev ett spontant stop på Village.
Kom inte i säng förens halv fyra... Hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback