Fredag natt- Hotellet, Café Opera, Viktoria & Village

Hmm, som sagt så har jag ju legat sjuk mesta delen av helgen men en runda i fredags hann jag med innan kroppen började värka.

Efter många om och men om vart vi skulle äta så föll valet på Hotellet. Tror varenda Östermalmsbo bestämt sig för att äta ute denna kväll för vi fick inte bord förens klockan var närmare 22.30!
Men vilken grym mat dom har! Jag har aldrig ätit där förut (bara druckigt drinkar) men det kan jag verkligen rekomendera... fast det kostar. Var beredd på att betala närmare 300:- för varmrätten.

Sen vidare till Café Opera för att få svinga våra lurviga i takt till musiken. Vi mötte upp Matte, Vendela och Josefine som oxå var på partyhumör. Såg en stor del av Let´s Dance gänget men annars var det rätt lite folk.

När vi ledsnade på Cafét så bestämde vi oss för att gå till Village. Och DÅ kom det roliga! Vi gick in på Viktoria av alla ställen! Haha, tveksamt gick vi in men efter en radda med 20 shots så slappnade vi av! Dock stannade vi inte där längre än att sista shoten var urdrucken, ca 20 minuter med andra ord...

Traskare vidare ner till Village, där var det lite folk... men vad gör det när man har partyglada människor om kring sig?

Kvällen avslutades faktiskt med efterfest! Ehhh, jag går ALDRIG på efterfest, tycker det är rätt waist of time...! Men men, nu blev det så :)

http://www.finest.se/imageGallery/?igid=4749 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback