Det ÄR kul att slåss!

och i värsta fall kan det komma till nytta.

Huha! Jag precis kommit hem efter ett stenhårt BodyCombat pass! Så jävla jobbigt men sååå kul!
Jag gillar det här passet eftersom det dels känns som man kör igenom hela kroppen, men mycket tror jag oxå att det är bra att ha lite koll på hur man slår och sparkar. Man hittar balansen och lär sig hur man ska vinkla armar och ben för att träffa rätt. Man vet aldrig, en dag kanske man har nytta av att kunna slåss...
Usch, ingen kul tanke men det skadar inte att vara lite beredd.

Jaja, nu är det bara ett varv runt kvarterer med lilla Paris kvar SEN får jag lägga mig i badet. Det är det bästa på hela kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag håller med dig! Boxningen är lika, jag får slå på nån stackare, så hårt jag bara kan,helt med lagen på min sida å man mår såååååå bra när man går därifrån...



Ha det bra!!!



Vi kanske ses i helgen, jag kommer ner på Torsdag redan!



Kram kram

2009-02-18 @ 00:05:46
Postat av: Sofie

Jag är ensam hela helgen eftersom Linus är i London så hör av er/dig om det händer nåt kul! :)

2009-02-18 @ 18:51:23
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Å vad trist....Men vi kanske kan göra nått utan killarna och få gå på egen hand, du får dra med dig Vendela och kompani så hittar vi på nått=)

2009-02-18 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback