Igår hade jag...

...hemmamåndag med Lillgrisen

Igår var min Darling iväg på något pokerevenemang på The Lobby.
Jag kände inte för att följa med och gissa vad jag gjorde istället! Jag gjorde STORKOK hemma! Haha, det ni! Jag kände mig så sjukt huslig när jag stod där och vinkade av min man medans jag stod kvar hemma framför spisen och rörde i grytan!
Tror jag har gjort Chili con Carne för en hel månad framåt!

Men min lilla gris där hemma blev iaf glad! Hon avskyr när vi gör oss iordning på kvällarna. Då blir hon sur och lägger sig med nosen i sina små tassar och tittar bedjande på oss... Hon tror nämligen att det är synd om henne. Det är det inte. Vi har ju till och med skaffat pass till henne så att hon ska kunna följa med när vi reser. Det är INTE synd om den Primadonnan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback