Weekend i Malmö & Köpenhamn!

Ja, hur har vi då haft det på vår mysweekend? Super!


Det började med att vi åkte ut till Bromma Flygplats på fredag eftermiddag, då hade jag fortfarande ingen aning om vart vi skulle. Det enda Linus hade sagt var att vi skulle göra något ihop med AIK, att vi skulle åka buss i 30 mil och att vi skulle vara tillbaka på lördagen. Okej, det visade sig att det enda som stämde var att vi skulle göra något med AIK...

Det vi SKULLE göra var att flyga ner till Malmö tillsammans med ca 30 pers som (om jag förstod det rätt) sponsrar AIK och sen ha ett dygn för oss själva i Köpenhamn.

Där fick vi dels en rundtur i den nya arenan, sen middag och efterföljande match mellan Malmö-AIK.
Efter matchen checkade vi in på Scandig Kramer som ligger vid något torg där i centrum, sen var det fest. Hade blivit tipsade om nåt ställe som hette Glasklart, men efter att vi fått dit halva gänget så visade det sig att det var stängt och bara hade öppen en dag i månaden, haha! 1 dag!
Vi gick istället in på någon krog som hette Yellow Mello och avslutade kvällen med party på Etage.

På lördagen åkte hela gänget tillbaka till Stockholm,
alla utom jag & Linus. Han hade ändrat våran resplan så att vi istället tog ett dygn i Köpenhamn. Så mysigt! Vi tog tåget över mitt på dan på lördagen och strosade sen omkring på Ströget.

Lustigt nog så råkade vi ut för 2 missöden, haha!
Det hotell som Linus trodde att han bokat i Köpenhamn var inte alls det som blivit bokat, vi hamnade istället på Radissons konferenshotell utanför centrum, tänk Brommaplan!
Vår kärleksfulla Alla Hjärtans Dag middag var nog, på riktigt, något av det äckligaste jag ätit! Världens mysigaste italienska restaurang var vi på men fick Canneloni med smak av typ... råttkött, huha!

Men sånna saker kan man bara skratta åt, vi har haft det så himla mysigt! Love you Darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback