ROCK???

Jag har ju inte berättat om vår lördagsutgång än. Det beror inte på att jag är så fruktansvärt lat eller ännu värre, har något att dölja, hehe. Nopp, det är bara det att jag inte haft några bilder, och en bild säger ju mer än tusen ord sägs det...

Nog tjatat och till saken.
Lördagskvällen började med en tjejmiddag hemma hos mig. Min Kärlek var ju i London och roade sig så då får man passa på att ha en Girls Night Out!
Johanna, Sofia & Elisabeth kom över och vi åt världens godaste fiskgryta! Hemlagad? Nej Nej, expertlagad från Feskarn i Uppsalas Saluhall såklart!

Sen kom vi till biten när det börjar bli dags för drinkar och gärna lite dans på borden innan man ger sig iväg ut. Men (och nu skulle jag inte kalla oss otekniska eller så) vi fick ta mig fan inte fram ljudet... typiskt!
Oteknisk eller inte, man är ju trots allt tjej så vi löste det hela med en av tvn´s alla radiokanaler och lyckades hitta någon poppig kanal som vi kom igång på :)

Sen ville vi ju såklart gå ut. Funderade på alla vanliga ställen som man brukar hänga på, Sturecompagniet... Café Opera... Village... men nej, denna gång bestämde vi oss för att testa nåt nytt!
Nu ska ni inte tro att det var något så nytt som att ta sig till en annan stadsdel, nej nån måtta på tokigheterna får det vara! Men vi valde Ambassadeur som jag inte besökt på över ett år!

Fast jag vet inte... ingen höjdare om ni frågar mig. Tyckte mest det var packat med folk och lite för mycket "ska vi gå hem till dig eller mig"-attityd. Huha!

Men... och nu kommer det oväntade! Vi hittade iaf ett rum i lokalen där det inte var allt för sliskigt, och där spelades det ROCK!
 Av allt knasigt man kan göra på fyllan och villan så har jag inte trott att jag skulle kunna dansa till ROCK en hel kväll. Men det gjorde vi och hade skitkul!
Där var det liksom ingen trängsel, ingen raggning och ingen kö till toaletten. Ni hör ju!!!

Vinglade inte hem förens dom stängde, och på vägen hem blev det ett quickstop för att mätta magen med en halv PIZZA! Guuud, var ska detta sluta...

Me, myself and I


Sofia ser ut som den ultimata hemmafrun och bjuder på egna biskvier


Sen blev det fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback