Jag tipsar om restauranger i London

Google är en bra vän.

Min Kärlek är i London över helgen
, så ikväll har jag bestämt mig för att ha en kväll i rosa mysdress och med rosa smågodis.
Självklart kollar jag på Let´s Dance och hejjar för fullt på Laila och Carl-Jan.

Men samtidigt håller jag på och hjälper grabbarna i London att hitta en bra restaurang. Nu var det typ 10 år sen jag var i London så Google får vara min hjälp i restaurangdjungeln.

Jag vill åka iväg jag oxå, det spelar ingen roll vart egentligen men jag älskar att komma bort! Jag älskar att komma hem oxå men rätt snabbt vill jag iväg igen.
Ohh, jisses, glömde bort att det faktiskt bara var en vecka sen vi var på resande fot...

På väg över Öresundsbron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback