Vad tyckte ni om Melodifestivalen?

Halsen värker fortfarande idag, jävla skit hals!
Så typiskt! I vanliga fall är jag seg på söndagar för att natten blivit vild. När jag nu tagit en hemmakväll en lördag och borde vara pigg som en lärka på söndagen, då är jag hängig för att man är lite sjuk! Suck!

Darling har åkt ut till jobbet och tagit Paris med sig. Det är skönt för då slipper jag tänka på att hon måste få komma ut, å andra sidan så är det rätt skönt att ha en gosig hund brevid sig när man ligger i sängen.

Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår? Jag tycker att rätt låtar gick vidare, i övrigt har jag nog inga komentarer :)

Check out the style of this Chihuahua!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag håller med om att det var rätt låtar som gick vidare. Fast jag hade kunnat byta ut Caroline mot Nina.

2009-02-08 @ 20:17:12
Postat av: Frida

jag tyckte första låten lätt skulle fått gå vidare=)

2009-02-09 @ 01:52:43
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback