Så nära men ändå så långt bort...

Förlåt men jag måste bara säga att jag har vääärldens SNÄLLASTE man!!!


Kan börja med att informera om att den lilla djävulen just nu är på väg till Thailand, grrr, haha. Skönt för honom men lite avundsjuk är jag allt... ;)
I alla fall så ville han göra mig lite glad igår eftersom han skulle åka iväg utan mig och därför överaska med en hejdå-present.

Dessa underbara Christian Louboutin skulle ha legat i en fin kartong o väntat på mig när jag kom hem igår, MEN! Dom fanns inte kvar att köpa på Nathalie Shuterman!!!
Åhhh, snacka om "Så nära men ändå så långt bort..." eller "Det är tanken som räknas..."
Älskar dig iaf min Darling! Du är världens snällaste :)

http://www.net-a-porter.com/product/33440?cm_sp=we%recommend-_-33440-_-slot1


Kommentarer
Postat av: johanna

Hallå pinglan! Jag förstod nästan att han skulle göra något romantiskt som ovan innan han stack, han är ju som sagt en guldgruva din karl. Men så trist att de inte fanns,de är ju bara SÅÅÅÅÅÅÅ fina!



Nytt inlägg på bloggen, och fler lär det säkert bli framöver när jag bara är hemma och rullar tummarna!



Stor kram

2009-01-09 @ 17:22:15
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback