Karen Millens REA

Hang-Up!

Jag har ju iaf varit en ganska så trogen kund under deras januarirea, hehe... Men! Jag är så sjukt sur på mig själv att jag inte slog till på denna underbara kappa!!!

Jag har liksom fått en hang-up på den! Känns som att det kommer vara ett sånt plagg som jag kommer gå och tänka på i flera år och ångra att jag inte köpte! Den satt ju som en smäck!
Är det bara jag som kan få sån känsla om saker? Att man kan gå hur länge som helst och tänka att "jävlar, jag skulle ha slagit till och köpt den!" Nä föresten! Jag vet att iaf Sofia oxå har ett sånt plagg... en klänning, hihi ;)

Iaf så finns det en liknande kappa i vårens kollektion, men den kostar...såklart mer än den gjorde på REAn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback