Nu har jag sällskap hemma igen!

Men Paris tyckte inte att det var så kul...

Nu har han kommit hem!!! Efter 11 dagars fångläger...
Paris blev oxå glad! Tills hon insåg att "hennes" halva av sängen nu är upptagen...
Presenter hade han ju såklart med sig, hehe, jag fick min älsklingsparfym Calvin Klein "Euphoria" i storlek 100 ml! Perfekt, då räcker den ett tag :)

Själv hade jag ju då min "Välkommen hem" skylt (hade helst velat möta honom på Arlanda med den gigantiska skylten, haha) och sen lagade jag middag!
Det blev köttbullar med potatis och gräddsås! Kände mig händig som sjutton, haha!

Hittade en bild från en utekväll...
Varför står jag och trycker bakom polisbilen med en drink i min hand????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback