Träning!

I love it!

Nu när jag tagit mig för att byta gym så är det så himla kul att gå och träna! Jo seriöst! Det är kul! Massa nya pass med bra instruktörer, träningsmaskiner med tvapparater (haha, old stuff för de flesta men på det förra skruttgymmet hade dom inte det) och fräscha lokaler.

Det enda jag är sur över är att jag inte fick något "välkomsterbjudande" som ALLA andra jag pratat med har fått!! Jag skiter i träningsväskan, vattenflaskan, handduken och bagen... Men! Jag VILL ha 10 ggr sol/vattenmassagekort!
Och tro inte att jag inte har försökt få det, det har jag... Men dom är omöjliga! Jag som allt som oftast brukar få det jag vill i slutändan får nog se mig besegrad...

Här tänkte jag lägga in en bild på mig när jag tränar... men det struntar jag i.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Ridderwall

Åh, en Tuss-hund!

2009-01-28 @ 17:49:31
URL: http://sannaridderwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback