En lugn kväll... och en galen!

Helgen blev en dos av Gott och Blandat
.
Fredagen spenderade jag hemma framför Let´s Dance, trots att det jag mest av allt var sugen på var ett glas vin eller två i goda vänners lag :) Men men, det gjorde inte så mycket eftersom jag faktiskt gillar att kolla på Let´s Dancetjejerna och deras snygga kläder och frisyrer...

Lördagen blev det en liten runda ner på stan, handlade i slutändan bara lite tulpaner men Darling kom hem med en snygg TIGER kostym.

Kvällen blev kul! Jag var ju riktigt partysugen efter att ha spenderat 2 helger i rad hemma(!) 
Vi började med middag på Grodan med P.Jocke, Elisabeth och S.Johan. Dom lagar vääärldens godaste fiskgryta! Sen lockade Besim med en förfest runt hörnet så vi smet upp till Ana & Andreas där det som vanligt var kalas :)

Vid 1-snåret begav vi oss till Café Opera. Där började det rätt lugnt men vi kom igång ganska bra efter några drinkar och lite Champagne. Jag försökte hjälpa Johan att ragga lite ute på dansgolvet, haha, och insåg då hur jävla jobbigt killar måste ha det! Shit va stark man måste vara för att hålla självförtroende uppe efter tjejers nedlåtande blickar när man försöker ta kontakt!

Well, vidare till Village där det fortsatte att spåra... Men kul hade jag!

http://www.finest.se/imageGallery/?igid=4690
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback