Ny lägenhet! Ska bara spara lite pengar först...

Jag sitter och kollar runt lite på www.hemnet.se och letar lägenhet. Mest för skojs skull förstås, vi har inga planer på att flytta just nu, men man  blir ju rätt sugen :)

Jag har hittat minst ett dussin lägenheter som jag vill bo i!

Hur coolt vore det inte att t.ex ha en hiss som gick ända upp till sin egen vindsvåning???
Eller ha 6 meters takhöjd???
Varför inte ett badrum med jacuzzi, bastu och ångdusch?
Och sovrum med stjärnhimel i taket??
Och egen solterras på taket!

Jaha, satt jag och kollade på fel prisklass...?

Det värsta är att det finns folk som bor så!!!
Skulle jag ha, säg 10-12 000 000 att investera i en lägenhet så skulle jag kunna göra det MYCKET bra, hehe...

Tillbaka till verkligheten nu Sofie, dags att ta en promenad med Paris!

Lilla Lurvan!

Kommentarer
Postat av: Nadika

Det är ungefär något sådant vi har tänkt att köpa ;)

2009-01-13 @ 11:49:51
Postat av: Sofie

Haha, ja! ja! ja!

Då kommer jag hänga hos er hela tiden! :)

2009-01-13 @ 15:01:44
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback