Dags att börja träna

Nu har jag bestämt mig!

Imorgon är det jag som går och köper ett gymkort!
Inte så att jag kommit på att jag är i "desperat" behov av ett eller att jag ser mig själv som... typ överviktig. Nä, men jag har ju tramsat i 3 månader nu och inte kunnat bestämma mig VAR jag vill köpa det.
Hallå! Det är ett helt år man binder upp sig på och hur ska jag kunna veta var jag vill träna i September??? Minns att jag hade samma funderingar förra gången jag skulle köpa kort och ett år går trots allt ganska snabbt...

Japp, så imorgon är det jag som går och signar ett kort!

Igår blev det popcorn i sängen framför Top Model... Hehe, ännu en "njut av att vara själv" moment!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du kan ju börja rida igen....då får du både motion,styrketräning och frisk luft !

Kram

2009-01-14 @ 22:31:30
Postat av: Sofie

Ja, det vore nåt! Då skulle jag galoppera på Gärdet... Härligt! :) Men först måste jag ha en häst...

2009-01-15 @ 09:31:12
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hej.

häst går alltid att fixa... =)

2009-01-15 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback